بستن منو

مسیرهای آموزشی دلفین وست

دوره‌های آموزشی دلفین وست

سه‌گانه ترید

در این دوره شما با تجربیات موفق و همچنین شکست‌های تریدرهای موفق آشنا می‌شوید.

۴.۹
رایگان!
مشاهده دوره
فارکس جونیور

دوره فارکس جونیور به شما کمک می کند تا بازار فارکس را از صفر به صورت قدم به قدم آموزش ببینید.

۵.۰
980,000 تومان
165,000 تومان
مشاهده دوره
سه‌گانه سرمایه‌گذاری

دوره سه گانه سرمایه گذاری به شما کمک می‌کند که بتوانید تصمیمات بهتری در سرمایه‌گذاری‌های خود بگیرید


1,500,000 تومان
مشاهده دوره
بک تست گیری کلید

در این دوره رایگان به شما آموزش می دهیم که بک تست چیست، چگونه بک تست گیری را انجام دهید، چگونه از اطلاعات کسب شده در بک تست نتیجه گیری کنید و در نهایت چگونه اطلاعات کسب شده از نتیجه گیری را به استراژی خود اضافه کنید و به نوعی استراتژی خود را بهینه کنید.

۴.۹
1,000,000 تومان
99,000 تومان
مشاهده دوره
پیش بینی قیمت دلار

دوره پیش بینی قیمت دلار، به ساده ترین زبان ممکن تحلیل دلار را به شما آموزش میدهد و برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش نیاز خاصی نیست. ما تمامی موارد لازم را در دوره پوشش داده ایم.


30,000 تومان
مشاهده دوره
تریدر شو

بهترین و کامل ترین دوره آموزش سرمایه گذاری در بازارهای مالی



مشاهده دوره
سرمایه‌گذاری در طلای رویال

[ez-toc]دوره جامع طلا (رویال) که توسط دلفین وست برگزار می‌شود، اولین و جامع ترین دوره آموزش سرمایه گذاری در طلا  در ایران است


980,000 تومان
مشاهده دوره
افزایش سرمایه کاربردی

این مینی دوره کوتاه، شامل نکات اجرایی لازم برای افزایش سرمایه در بازار بورس است. یادگیری این نکته‌ها با هزینه‌ای مناسب در نظر گرفته شده که هر کسی که دنبال سوددهی بیشتر است، از این مینی دوره استفاده کند.


94,000 تومان
مشاهده دوره
کپسول معامله گری

بعد از این دوره سه ساعته، مسلماً نگاه جامع‌‌تری نسبت به معامله در بازارهای مالی خواهیم داشت.

۵.۰
رایگان!
مشاهده دوره
رازهای آنچین

تلاش ما در این دوره، بررسی رفتارهایی است که می‌توانید همگام با نهنگ‌ها داشته باشید، حقه‌های نهنگ‌ها که باعث دست‌کاری در بازار می‌شوند و نکته‌های کاربردی دیگر را بررسی کرده‌ایم.

۵.۰
89,000 تومان
مشاهده دوره
تفکر فاندامنتال

دوره‌ای برای شما تدارک دیده‌‌ایم که در آن علاوه‌بر فراگیری روش‌های کسب سودهای هنگفت، خواهید آموخت چطور با اعتماد کردن به شرکت‌های مناسب می‌توان در آشفته‌ترین روزهای بورس، ضرر را محدود ساخت و از سقوط سرمایه جلوگیری کرد. کافی است که تفکر فاندامنتال را در خود تقویت کنید.


2,840,000 تومان
مشاهده دوره
NFT 20+1

می‌خواستیم دوره‌ای را برای آشنایی با جهان NFT تدارک ببینیم که حتی از «بهترین» هم بهتر باشد. این شد که با همکارانمان هم‌نظر شدیم و “1+20” را انتخاب کردیم؛ یک پله بالاتر از 20.

۴.۱
21,000 تومان
مشاهده دوره

چرا باید دلفین وست را انتخاب کنید؟

اعداد به شما دروغ نمی‌گویند
۱۲ دوره آموزشی
۵۰۰ محتوای تخصصی
۸۰۰۰۰ دانشجو
۶۰۰ مشاوره موفق

دوره جامع تریدر شو

کامل‌ترین دوره آموزش ترید و سرمایه گذاری در بازارهای مالی
دوره جامع تریدر شو، یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است که توسط دلفین‌وست ارائه می‌شود. هدف از این دوره، آموزش سرمایه‌گذاری در سه بازار مهم بورس، فارکس و ارز دیجیتال است. به دلیل بازدهی بالا و سوددهی کلان این بازارها، انتخاب بسیار مناسبی برای یادگیری به شمار می‌روند.

۳ پشتیبان اختصاصی
در دوره تریدر شو برای هر دانشجو، 3 پشتیبان اختصاصی (آموزشی، روانشناس و فنی) در نظر گرفته شده است که در طول دوره به طور پیوسته با پشتیبان‌ها در ارتباط هستند.

رسیدن به استراتژی شخصی
در دوره تریدر شو علاوه‌بر آموزش جامع انواع استراتژی‌های معاملاتی، تا رسیدن به استراتژی شخصی در کنار شما هستیم.

لایو ترید بعد از اتمام دوره
حتی اگر مدت زمان آموزش شما به اتمام برسد، اما ارتباط ما با شما قطع نخواهد شد و حتی پس از اتمام دوره، جلسات لایو ترید اختصاصی دانشجویان تریدر شو برگزار می‌گردد.

جلسات حل تمرین
یک آموزش درست و اصولی نیازمند حل تمرین و رفع اشکال است. در دوره تریدر شو هر سه هفته یکبار به‌صورت آنلاین جلسات حل تمرین و رفع اشکال توسط استاد دوره برگزار می‌گردد.

روانشناسی معامله‌گری

چالش مهم معامله‌گران (تریدرهای) بازارهای جهانی تسلط بر هیجانات و کنترل احساسات است. یکی از راه های غلبه بر احساسات و مدیریت آن گرفتن مشاوره‌های تخصصی روانشناسی است. ما در دلفین‌وست این امکان را فراهم کرده‌ایم که شما عزیزان بتوانید درباره معاملات خود و یا موضوعات دیگر با روانشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کنید و مشکلات روانشناختی معاملاتی خود را حل کنید.

روانشناسی معامله‌گری برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که قصد کنترل احساسات خود در بازارهای های مالی بخصوص فارکس و ارز دیجیتال دارند.
  • افرادی که در اغلب معاملاتشان، حد ضررشان خورده می‌شود.
  • افرادی که بعد از چند وقت متوالی سود خوب، دچار ضرر در معاملات‌شان می‌شوند.
  • افرادی که آرامش کافی در هنگام ترید کردن ندارند.
  • افرادی که میانگین سود معاملات چند روز اخیرشان کاهش یافته است.

رزرو وقت روانشناسی معامله‌گری

مقالات آموزشی

مقالات آموزشی و مطالب در بلاگ دلفین‌وست با دسته‌بندی‌های مختلفی برای کاربران آماده شده است. مانند ارزهای دیجیتال و اخبار بازار کریپتو، بورس،‌ طلا و مسکن، روانشناسی معامله‌گری و بسیاری موضوعات دیگر که می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی مفید و یا دست کم جالب باشد!

مشاهده مقالات
در مسیر آموزش سرمایه گذاری در بازارهای مالی در کنارتان هستیم
قصد یادگیری دارید؟
موفقیت ما در زندگی نیازمند یادگیری مجموعه‌ای از مهارت‌ها است. سرمایه‌گذاری مهم‌ترین مهارت افراد ثروتمند است. ما در دلفین‌وست در مسیر سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی در کنارتان هستیم.
معامله‌گر هستید؟
همه ما در تلاش هستیم تا دیدگاه حرفه‌ای‌تری به نمودارها داشته باشیم. یکی از راه‌های حرفه‌ای شدن دیدن حرفه‌ای‌ها است. با تحلیل‌های معامله‌گران دلفین‌وست حرفه‌ای شوید.
می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید؟
یک سرمایه‌گذار موفق به تخصص و تجربه نیاز دارد. ما در دلفین‌وست برای یک سرمایه‌گذاری موفق پا به پای شما خواهیم بود و همراهیتان می‌کنیم. مشاوران ما در کنار شما هستند تا بهترین سرمایه‌گذاری در بازار های مالی را برای خود رقم بزنید.

طراحی و توسعه توسط تیم فنی دلفین وست
تمامی حقوق محفوظ است.