بستن منو

آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال

تیم تحلیل دلفین وست
3 خرداد 1402

صرافی Bingx در سال 2018 تاسیس شد. تیم بنیان‌گذار صرافی BingX، شامل متخصصانی از شرکت‌های برتر ریسک‌پذیر (VC) و موسسات مالی مانند J.P. Morgan و شرکت‌های اینترنتی مانند Google، Tencent و Alibaba است. در لیست صرافی های کوین مارکت کپ، Bingx در رده 38 ام جای دارد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان کدام است؟

چرا صرافی Bingx را انتخاب کنیم؟

  • صرافی Bingx به تریدینگ ویو متصل میشود، بنابراین میتوانید به کمک این صرافی در تریدینگ ویو معامله کنید.
  • حجم معاملات این صرافی نسبت به صرافی های هم رده خود بالاتر است.
  • امکان ترید جفت ارزهای فارکس در صرافی Bingx وجود دارد.
  • صرافی BingX برای ایرانیان بدون محدودیت در دسترس است و می‌توانید با شماره تلفن خود در این سایت ثبت‌نام و بدون نیاز به وی‌پی‌ان و با آی‌پی ایران در صرافی معامله کنید.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

آموزش ثبت نام در صرافی Bingx

با وارد کردن آدرس bingx.com وارد صفحه‌ی زیر می‌شوید.  که برای اولین بار برای ثبت نام باید روی گزینه Register که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید. از دفعات بعدی باید گزینه Log in را انتخاب کنید.

ثبت نام در صرافی bingx

بعد از کلیک روی گزینه Register با صفحه‌ای زیر روبه‌رو می‌شوید که در کادر اول ایمیل خود را وارد کنید. در کادر دوم یک رمز عبور از 8 تا 20 کاراکتر انتخاب کنید. گزینه اختیاری تحت عنوان Refferal Code کد یا همان کد معرف وجود دارد که در صورت داشتن معرف می‌توانید آن را وارد کنید.

در صورت وارد کردن کد معرف صرافی به شما 30 دلار هدیه می‌دهد تا برای انجام معاملات از آن استفاده کنید. می‌توانید در بخش Refferal کد از کد Refferal دلفین‌وست استفاده کنید. سپس دکمه next را بزنید.

دلفین وست رفرال کد

سپس وارد صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر می‌شوید که در کادر مشخص شده باید کدی را که به ایمیل شما فرستاده شده است وارد کنید. سپس دکمه Register را انتخاب کنید.

در صورت دریافت هدیه برای جمع‌آوری آن گزینه claim Rewards را انتخاب کنید.

ثبت نام

ثبت نام اولیه شما در صرافی تمام شد.

 

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

احراز هویت و سطوح کاربری

  • در نسخه وب صرافی، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه Verification کلیک کنید.
  • یکی از گزینه‌های کارت شناسایی یا پاسپورت را انتخاب و عکس آن را آپلود کنید.
  • در مرحله بعدی، عکسی سلفی از خودتان را درحالی‌که پاسپورت یا کارت شناسایی‌تان را در دست دارید، آپلود کنید.

اگر در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم هرگز برای احراز هویت اقدام نکنید.

احراز هویت نشده احراز هویت شده
حداکثر برداشت روزانه 50000 دلار 1000000 دلار
حداکثر برداشت انباشته 100000 دلار نامحدود

اتصال صرافی Bingx به TradingView


برای اتصال تریدینگ ویو به حساب صرافی در ابتدا باید یک حساب در trading view داشته باشید. اکانت free  نیاز شما را پاسخ می‌دهد و لازم به استفاده از اکانت‌های غیر رایگان نیست. برای باز کردن حساب کاربری در تریدینگ ویو باید از حساب کاربری گوگل یا فیس بوک استفاده کنید. (توصیه می‌کنیم با حساب کاربری گوگل این کار را انجام دهید.)

 

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

کارمزد صرافی

  • صرافی Bingx برای واریز هیچگونه کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند.
  • با توجه به حجم معاملات، کارمزدی که شما بابت انجام هر معامله به صرافی پرداخت می‌کنید بین 0.02 الی 0.04 درصد است.

کارمزد برداشت از صرافی Bingx

ردیف نوع شبکه کارمزد برداشت
1 USDT-ERC20 حداکثر 20 USDT
2 USDT-TRC20 1 USDT
3 USDT-OMNI 28 USDT
4 USDC 20 USDC
5 20 USDC 0.0005 BTC
6 ETH 0.007 ETH
7 XRP 0.25 XRP

کامزد بخش Standard Futures

رمزارز میانگین کارمزد
BTC 0.04%
ETH 0.04%
سایر رمزارزها 0.01%

کارمزد بخش  Perpetual Futures

Level Trading Volume (USDT) Taker Maker
Common User < 20 million USDT 0.040% 0.020%

آموزش واریز در صرافی Bingx

وارد حساب کاربری خود در Bingx شوید و سربرگ Assets را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Deposit کلیک کنید.

آموزش واریز در صرافی

حالا در صفحه واریز هستید.

  1. در صفحه واریز روی دکمه coin کلیک کنید و روی ارز انتخابی خود ضربه بزنید.

آموزش واریز و برداشت در صرافی

2. برای واریز در قسمت Network  می‌توانید از شبکه‌های مختلف بلاک چین استفاده کنید زیرا صرافی Bingx از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. از جمله شبکه‌های بلاک چین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید مواردی مانند ERC20، TRC20، BEP20، POLYGON است.  فقط به این نکته توجه کنید که شبکه بلاک چین انتخابی شما با شبکه پلتفرمی که از آن وجه برداشت می‌کنید، یکسان باشد. یعنی شبکه انتقال مبدا و مقصد باید یکی باشد.

3. آدرس کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال به همراه QR کد آن در صفحه نمایش داده شود. برای واریز در صرافی Bingx میتوانید آدرس را کپی کرده و در کیف پول یا صرافی مبدا استفاده کنید.

4. نوع اکانت خود را انتخاب کنید.واریز پس از “تایید شبکه” انجام خواهد شد. هنگامی که واریز شما انجام شود،صرافی Bingx از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهد.

 

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

آموزش برداشت در صرافی Bingx

وارد حساب کاربری خود در bingx شوید و سربرگ Assets را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Withdraw کلیک کنید.

آموزش برداشت در صرافی

حالا در صفحه برداشت هستید.

1. در صفحه برداشت روی دکمه coin کلیک کنید و روی ارز انتخابی خود ضربه بزنید.

آموزش برداشت

2. برای برداشت در قسمت Network  می‌توانید از شبکه‌های مختلف بلاک چین استفاده کنید زیرا صرافی Bingx از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. از جمله شبکه‌های بلاک چین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید مواردی مانند ERC20، TRC20، BEP20 POLYGON را نام برد. فقط به این نکته توجه کنید که شبکه انتقال مبدا و مقصد باید یکی باشد.

3. در قسمت Address باید آدرس کیف پول مقصد را درج کنید.

4. در قسمت Withdrawal QTY مقدار ارز دیجیتالی که قصد برداشت دارید را وارد کنید.

5. در قسمت fee کارمزد انتقال به شما نمایش داده می‌شود، در صورت تایید روی گزینه submit کلیک کنید.

نحوه انجام معاملات اسپات

معاملات اسپات ارز دیجیتال به معاملاتی می‌گویند که معامله‌گر یک ارز را در قیمت پایین خریداری می‌کند و صبر می‌کند تا قیمت ارز دیجیتال مورد نظر افزایش یابد تا آن را به فروش برساند. معامله‌گران در صرافی bingx به راحتی می‌توانند بسیاری از ارزهای دیجیتال را در بخش Bing x spot معامله کنند.

نحوه انجام معاملات آتی یا فیوچرز

امکان انجام معاملات فیوچرز در صرافی bingx برای معامله‌گرانی که می‌خواند در روندهای نزولی بازار نیز سود کسب کنند، فراهم است. انجام معاملات فیوچرز در صرافی bingx به راحتی قابل انجام است و می‌توان آن را هم سطح با صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و کوکوین دانست.

 

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

بخش استاندارد و perpetual در صرافی bingx

صرافی Bingx دارای دو بخش مجزا است. اولین بخش standard futures یا‌ همان ساده و بخش دوم Perpetual Futures یا حرفه‌ای نام دارد که تریدر می‌تواند بر اساس نیازهای خود یکی از آن‌ها را استفاده کند. در ادامه به بررسی تفاوت standard futures و perpetual futures می‌پردازیم.

خرید و فروش ارز دیجیتال

مزایای بخش Standard

  • پشتیبانی از کپی ترید
  • پشتیبانی از پول مجازی
  • پشتیبانی از فارکس، شاخص‌ها و کالاها
  • پشتیبانی از حد ضرر متحرک
  • قابلیت اتصال به Tradingview
  • دریافت کارمزد 0.045% تنها هنگام بستن یک پوزیشن
  • مناسب برای کاربران مبتدی

معایب بخش Standard Futures

  • عدم پشتیبانی از سفارشات لیمیت در نتیجه مواجه با اسپرد قیمتی
  • دارای محدودیت در حداکثر سود دریافتی
  • عدم توانایی میانگین کم کردن به علت پشتیبانی از همزمان چند پوزیشن روی یک ارز

مزایای بخش Perpetual

  • پشتیبانی از سفارشات لیمیت: در سفارشات لیمیت پوزیشن مورد نظر دقیقیا در قیمت خواسته شده و حتی بهتر باز می‌شود. یک تریدر برای معاملات اسکلپ حتما باید از بخش Perpetual استفاده کند.
  • پشتیبانی از کپی ترید: معامله‌گر می‌تواند بدون محدودیت از قابلیت کپی ترید استفاده کند. یعنی معاملات یک تریدر دیگر را دقیقا انجام دهد.
  • عدم محدودیت برای حداکثر سود: شما در بخش بخش Perpetual می‌توانید معاملات را با هر مقدار سودی انجام دهید و محدودیتی وجود ندارد.
  • پشتیبانی از میانگین کم کردن: میانگین کم کردن به این معنی که بعد از بازکردن یک پوزیشن توسط معامله‌گر سفارشات او در یک جهت ادغام می‌شوند.

معایب بخش Perpetual

  • کارمزد بیشتر: در بخش حرفه‌ای معامله‌گران باید در دو زمان مختلف یعنی هم باز کردن یک پوزیشن و هم بستن یک پوزیشن اقدام به پرداخت کارمزد کنند.
  • عدم پشتیبانی از فارکس و شاخص‌ها: معمولا در بخش Perpetual  معاملات فیوچرز انجام می‌شود و فارکس و شاخص‌ها را پشتیبانی نمی‌کند.
  • چارت قیمتی: در بخش استاندارد است که قابلیت اتصال به تریدینگ ویو وجود دارد در بخش perpetual شما باید از طریق خود صرافی چارت را مشاهده کنید.
  • نسخه وب: صرافی bingx هم نسخه وب دارد و هم اپلیکیشن که معامله‌گران می‌توانند از هر دو استفاده کنند اما بخش perpetual در وب امکانات کمتری نسبت به اپلیکیشن دارد که یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس جهت ثبت نام کلیک کنید

سخن پایانی

با وجود اینکه صرافی bingx به کاربران ایرانی خدمات میدهد، اما پیشنهاد میکنیم همیشه از VPS یا فیلترشکن استفاده کنید و به هیچ عنوان در این صرافی احراز هویت نکنید. همچنین بعد از انجام معاملات دارایی خود را به کیف پول خود انتقال دهید.

4.4/5 - (5 امتیاز)
آموزش ارز دیجیتال کریپتوکارنسی چیست؟ بیت کوین چیست؟ وایت پیپر Whitepaper چیست و چگونه آن را تحلیل کنیم؟ اتریوم چیست؟ هر آنچه باید قبل از سرمایه گذاری در ارز اتریوم بدانید دیفای (Defi) یا امور مالی غیرمتمرکز چیست؟ ایردراپ چیست؟ آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان هاوینگ چیست و چه تاثیری روی قیمت بیت کوین دارد؟ قرارداد هوشمند یا Smart Contract در ارز دیجیتال چیست؟ آلت کوین چیست و بهترین آلت کوین ها کدامند؟ استیبل کوین چیست؟ استیکینگ (Staking) یا استیک کردن ارز دیجیتال به چه معناست؟ هودل HODL یا هولد کردن در ارز دیجیتال چیست؟ بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی بدون تحریم بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال در سال 2023 آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال

آخرین مقالات مرتبط

میم کوین چیست؟

ارز های دیجیتال یا رمزارز ها راه خود را از سال 2008 با بیت کوین آغاز کردند که هدف آن وسیله ای برای مبادله همتا به همتا (فرد به فرد) و بدون واسطه بین طرفین بود؛ اما رفته رفته شاهد ورود رمزارز های دیگر به بازار بودیم که خیلی از آن ها دارای اهداف و […]

ادامه مطلب

پرایس اکشن ICT چیست؟ آموزش سبک ict (صفر تا صد)

درباره پرایس اکشن ict چه می­‌دانید؟ اگر دوست دارید سرمایه­‌گذاری‌­ها و معاملات خود را با روش‌­های بهتری مدیریت کنید، یکی از سبک‌ هایی که باید درباره آن بدانید، سبک معاملاتی ict است. در این مقاله می­خواهیم شما را با این روش جذاب و کاربردی آشنا کنیم. ابتدا در مورد مفهوم پرایس اکشن صحبت میکنیم و […]

ادامه مطلب

کریپتوکارنسی چیست؟

ارز شامل سکه و اسکناس های کاغذی می ‌شود که توسط دولت ها تولید و توزیع شده تا در چرخه اقتصاد گردش داشته باشد و آن به عنوان وسیله ای برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده می شود؛ به این نوع ارز ها، ارز فیات گویند. با پیشرفت تکنولوژی نوع دیگری از ارز ها […]

ادامه مطلب

دیدگاه‌ها

مشاهده نظرات بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

برای ثبت دیدگاه خود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آموزش ارز دیجیتال کریپتوکارنسی چیست؟ بیت کوین چیست؟ وایت پیپر Whitepaper چیست و چگونه آن را تحلیل کنیم؟ اتریوم چیست؟ هر آنچه باید قبل از سرمایه گذاری در ارز اتریوم بدانید دیفای (Defi) یا امور مالی غیرمتمرکز چیست؟ ایردراپ چیست؟ آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان هاوینگ چیست و چه تاثیری روی قیمت بیت کوین دارد؟ قرارداد هوشمند یا Smart Contract در ارز دیجیتال چیست؟ آلت کوین چیست و بهترین آلت کوین ها کدامند؟ استیبل کوین چیست؟ استیکینگ (Staking) یا استیک کردن ارز دیجیتال به چه معناست؟ هودل HODL یا هولد کردن در ارز دیجیتال چیست؟ بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی بدون تحریم بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال در سال 2023 آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال

طراحی و توسعه توسط تیم فنی دلفین وست
تمامی حقوق محفوظ است.